onsdag, mars 01, 2006

Sjukt bra


Jag hade rätt: The Knifeskivan är årets skiva. Det är en blandning av
1. Duran Duran
2. Aphex Twin
3. Brian Eno
4. Lustans Lakejer
5. Alphaville

Rikard hade också rätt: Andreas Mattssonskivan är HELT fantastisk. Kärlekssånger om olycka och lycka på något sätt perfekt anpassade för till exempel mig och Rikard. Hur kan han alltid träffa rätt.

Ville hade också rätt: Jag borde ha köpt den där Waldorf Pulse Plusen på tyska Ebay för några dagar sedan. Ny taktik i syntletandet - en wishlist som jag får bearbeta hur jag vill. Om något dyker upp så hugger jag på första bästa.

Jag har jobbat lite, dricker lite öl, lyssnar på musik och drömmer om (mina) nya syntar. Och så tror jag att jag kommit på en genialisk jobbidé. Jag saknar Lena lite. Jag MMS:ade en bild på alla nya skivor så att hon skulle bli avis och ringa, men det gör hon inte. Jag går och lägger mig nu så att jag kommer upp till yogan imorgon. God natt allihopa.