måndag, mars 20, 2006

Bättre en fågel i handen än


Hej jag hade satsat järnet och skulle vinna min första Ebay-auktion i söndags.

Jag hade en grym taktik tyckte jag, med småbud bara för att kolla om några andra var med på den i nyskick fina RS3 Resonatorn som jag skrev om här för några dagar sedan. Och så hade jag backup med Auctionsniper som Ville tipsade om. Men jag förlorade ändå. Sjukt. Kan någon berätta hur man ska göra egentligen?

Jag var och såg 1999 i fredags, och de var faktiskt bra. De lät lite som Cure gjorde på Three Imaginary Boys eller nåt sånt. Sen East och sen vandrade Ölets Lamm (jag) hem längs Kungsgatan med en Cheeseburger i handen.

Lördag = Centralbadet med Lena (det var skönt men det luktar lite ruttet på centralbadet) och fest hos Maina på kvällen ALLA VAR DÄR, även Henrik som hade fått en snyting av en rutschkana och Vejde som hade dunsat ryggen i en trappa.

Sedan har jag mest skruvat ihop det nya barnanpassade hemmet med moduler från IKEA. IKEA:s köksskåp är som Lego, man kan bygga vad man vill av det. I love it.