torsdag, april 27, 2006


Vi var på Vapnet igår. Och Sweptaways. Alltså, Sweptaways sjöng kaahla mig bög-låten innan Vapnetspelningen (på Landet). Sweptawayslåten var rolig, för det var smockfullt och det kändes som om smockan hängde i luften (ett gäng 30-åriga tjejer utklädda i leoparddräkt som ska skända Vapnet Va? Va? VAAA?) men det gick bra och kidsen verkade uppskatta körens version.

Vapnet själva var ok men jag tröttnade efter två låtar. Köpte skivan efter konserten och ska lyssna hemma istället.

En tjej som jag tycker är cool och som jag vet gillar acid house spelade skivor, ingen acid dock.

Kvällens höjdare var ändå när jag fick stå ute med Anders och leka vakt och säga "Det är fullt" till frysande tonåringar.

Inget nytt på bilfronten än. Nya bud: Peugeot 206 sw, Mazda 3 (måste provköras), Renault Scénic (måste provköras).

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

l?se hele blog, pretty good

9/12/09 04:15  

Skicka en kommentar

<< Home