onsdag, april 05, 2006

Den andra dåliga veckan i rad


Jag har ångest och skrivkramp. Jag vet inte riktigt varför. Här är mina alternativ:
* jag måste förhandla om min roll på jobbet
* jag ska få barn
* jag är med och startar upp ett viktigt SVT-projekt och är lite osäker hur det kommer tat gå
* vi är nästan färdiga med allt byggande i lägenheten nu
* jag och lena går från att vara kille & tjej till pappa & mamma

Kanske är det en kombination. Eller separationsångest från JD:n. Det kanske blir bättre om jag får modularen såld?

Jag är ju på jakt efter en VP9000 nu, och det är en Ebayauktion på gång som slutar om en vecka. Håll tummarna.

2 Comments:

Blogger ärtan said...

tjena jacke! ojoj barn på väg! spännande.

ärtan

10/4/06 16:15  
Blogger Esnan said...

Japp det är bara två månader kvar nu.

11/4/06 21:59  

Skicka en kommentar

<< Home