fredag, maj 19, 2006

Konst & reklam


Jag då var vi på Berghs igår. Först träffades jag och Ulric (håll tillgodo med en gammal bild) och gick på Berghs. Eller rättare sagt, först gick vi och åt på kebabhaket på andra sidan gatan, sedan Berghs. Vi fick dålig känsla redan i kön, och sedan förstärktes den av att det mesta där inne var gansla tråkigt förutom rockoperan på Di Levalåtar som var fin.

Sedan ut och träffa Lena, och plocka upp Anna Rosenberg på vägen. Sedan träffade vi HANS och så sprang vi på Christian utanför PA&Co, very city eller hur?

Jag var på dåligt humör sedan innan för jag hade fått villaångest och hade börjat räkna hur många som jag känner som nu flyttat till hus på Lidingö, men Christian (som är några år äldre) berättade att det började vända bland hans kompisar - folk säljer sina hus och flyttar tillbaka in till stan. Puh!

Beckmans var kul och fint. Alla var snygga och hade gjort fina saker. Www var där och även Stefan och Elin. Sedan gick vi till East där Hjärta Smärta ställde ut bland annat ett öra i baren och där blev det riktigt skönt med Angela, Mattias, Samira och Josef och så bestämde vi att vi alla skulle ses igen imorgon (idag) för att gå på Forsbergsutställningen och kolla in Prinsens foton på hemlösa.

Hurra!