fredag, maj 26, 2006

Studioremake på gång


Nu börjar det arta sig på riktigt! JD:n är ju såld och jag har fått en VP 9000 på tyska Ebay (igår), och lyckats genomföra utlandsbetalningen (Ville hade rätt: Skandiabanken funkade faktiskt inte, jag fick betala genom SEB).

Och så sålde jag min Nord Modular till en kille som hette Jesper Dahlbäck och såg ut som Jesper Dahlbäck, men som Johan Antoni ändå hävdar måste vara någon annan. Hur som helst, modularen är såld och jag ska förhoppningsvis köpa en G2 engine genom Johan.

Hurra!

Dessutom har jag och frun (som barockgyklarpirat) gått på stan och fixat lite barnsaker (en mjuklift för de intresserade, Lena fick panik i affären), och nu ska vi pyssla lite hemma. Undrar om det är en slump att studion börjar bli klar samtidigt som barnet är på väg - 4 veckor kvar.