måndag, juni 26, 2006

Slut för idag, tack för idag

Jaha då lägger jag ner den här bloggen. Tack för den här tiden, Blogger. Esnan kanske kommer tillbaka med en ny blog såsmåningom. Anledningen att lägga ner? Det finns flera:

1. Den här bloggen kom till som terapiverktyg inför Kleinemussens födsel, och nu är hon född:



(Min sentimentala sida håller på att ta enorma proportioner, för någon timme sedan, precis innan Lena tog bilden, började jag gråta när jag lyssnade på Håkan Hellström som sjöng om kärleken.)

2. Min studio är omgjord (ok, nästan omgjord, jag väntar fortfarande på en Nord modular G2 engine, men VP9000 sitter stadigt i racket och är inkopplad),

3. Jag är för impulsiv för att ens ha en blog - alltid när man kommer på saker att skriva är man inte vid datorn/när man är vid datorn så vill man göra annat. Och det finns ju faktiskt inget tråkigare än en ouppdaterad blog.

4. Vi har börjat skriva en riktig dagbok, ni vet penna och papper, om barnet.

5. Det är inget kul att skriva om våra bilbytarbekymmer, vi kommer aldrig någon vart heller, och vår 206:a verkar inte bli såld.

6. Karriärsångesten och jag-är-pappa-är-det-här-på-riktigt?-känslan har börjat ta över jag-ska-bli-pappa-ångesten. Det kanske en ny blog ska handla om?

3 Comments:

Blogger emi guner said...

lägg inte ner. gud vilken fin bild, vilken fin person, och då menar jag på något sätt både pappa och barn.

stor kärlek och stort grattis, vad fin hon är.

love-emi

26/6/06 14:09  
Blogger Miss Rotfrukt said...

men eller hur, kan du inte fortsätta snälla. jag gillar att höra om livet sett ur syntinköpsperspektiv.

29/6/06 14:01  
Blogger ärtan said...

jag håller med. det var roligt att läsa om bilångesten. Och bilden är sjukt fin.

29/6/06 17:48  

Skicka en kommentar

<< Home